Vlieg ons in

icoon3

De begrippen CX en EX ken je heus wel: customer experience en employee experience. Maar de precieze geheimen? Hoe hard ze samenhangen? 

CRISP komt je helpen, met raad én – waar anderen hun neus voor ophalen – daad!

Wat ga je doen?

Een ongeluk komt zelden alleen. Zo is het ook met de mensen van CRISP.

We zijn een team, heel bewust en zeker niet toevallig.  Daarom bedachten we de laagdrempelige CRISP Strippenkaart, voor maximaal resultaat.

Goed voor in totaal 10 uur hoogst persoonlijke bijstand – vrij inzetbaar bij één of meer nuttige en crispy disciplines.

Webdesign, grafisch vormgever, tekstschrijver, fotograaf, sparring partner, coach klantgeluk.

Eerlijk is eerlijk, het begint bijna altijd met een onderonsje met Christine en Dorothea, samen goed voor helder inzicht, de vinger op de zere plek, een dosis ongezouten optimisme op basis van in het verleden behaalde resultaten.

Daarna ga je vrijuit shoppen met je Strippenkaart – en gooi je het in de groep, als dat helpen kan. Uurtje hier, drie uur daar, zelf aanvinken wie je vandaag nodig denkt te hebben.

Nooit meer “Had ik dat maar geweten!”