MASTER CLASSES OP MAAT

Classes

Je kent CRISP van de verhelderende consultancy trajecten

De rest van de week maken we ook trainingen, workshops, masterclasses, waarmee je medewerkers – soms spelenderwijs – begrijpen hoe ze in de toekomst zelf stappen kunnen zetten als het gaat om een sterk verbeterde CX en EX. Een duo dat onlosmakelijk met elkaar verbonden is..

Spelenderwijs – een middagje stoeien met onze Customer Experience Game. Er staat veel op het spel: het geluk van je klanten, klantbeleving, inspiratie en inzicht. Spelen, piekeren, lachen, beetje teambuilding meteen. Daarna natuurlijk het broodnodige vervolgtraject voor in de daadwerkelijke praktijk. Het is immers geen spelletje, maar serious business. Pas op voor gameverslaving! Bekijk de video.

De bus in – voor een werkbezoek met reisleider CRISP, langs mensen en organisaties die al heel ver zijn met CX en EX. Niet zelden dankzij de aanmoedigingen van CRISP. Pure inspiratie. Aantekeningen maken mag; je kunt er terug op je werk zo mee aan de slag.

Droomsessies – het voordeel van dromen: alles kan, zonder belemmeringen en flauwe bezwaren. Een paar uur ongehinderd plannen maken. Zij die je voorgingen, zijn intussen klaarwakker en doen intussen wat ze voorheen niet durfden te dromen! “Bedankt CRISP.”