BOX
klantgeluk
Dit zit in de basis Box Klantgeluk
Waarde €2.750,-
Samen ontdekken we de Top-3 verbeterpunten en de Top-3 kwaliteiten om trots op te zijn.
We hebben meer, heel veel meer. Niks is basic. Na de Quickscan weet jij wat nodig is dus stel jij je eigen box samen met hieronder genoemde werkgeluk modules:
Een middagje stoeien met onze Customer Experience Game. Er staat veel op het spel: het geluk van je klanten, klantbeleving, inspiratie en inzicht. Spelen, piekeren, lachen, beetje teambuilding meteen. Daarna natuurlijk het broodnodige vervolgtraject voor in de daadwerkelijke praktijk. Het is immers geen spelletje, maar serious business.
Pas op voor gameverslaving!
We nemen je mee aan de hand van de 7 gouden regels voor een klantgerichte organisatie. Of je nu producten of diensten “verkoopt” of werkzaam bent in de zorg, onderwijs of overheid, de 7 gouden regels zijn voor iedereen hetzelfde en direct toepasbaar.
Je krijgt praktische tips en je kan meteen aan de slag met de excellente klantbeleving binnen jouw organisatie.
Geen feedbackformulieren, geen enquête, geen klacht die via via bij jou terecht komt, gewoon direct schakelen met je klanten, live.
Een KlantArena is een rondetafelgesprek met meerdere klanten dat door een onafhankelijke CRISPY gespreksleiding wordt begeleid, terwijl je medewerkers luisteren. Je medewerkers krijgen feedback waar ze wat mee kunnen en ook willen doen! Hierdoor kan je team direct aan de slag om de klanttevredenheid te vergroten
Durf jij het aan?
Tijdens deze ééndaagse nemen we je mee op reis, de reis van jouw klanten. We gaan aan de slag met persona’s, touchpoints, klant emoties, welke reis doorloopt de klant in de interactie met je organisatie. Welke objecten of systemen zijn hierbij betrokken? Wat zijn de plus- en pijnpunten en kun je aan de slag met een geprioriteerde roadmap om iets neer te zetten, verbeteren of vervangen.
We komen samen tot een optimale klantreis, die je hele organisatie verder brengt
Een sterk merk leuk bedacht CRISP, maar waar beginnen we? We helpen je graag. We nemen je mee aan de hand van ons sterk merk Grondmagazine, eenmaal op weg, gaat het vanzelf, je zult het zien.
Hilarisch en leerzaam maar vooral nuttig voor nog meer klantgeluk.
Voor een werkbezoek met reisleider CRISP, langs mensen en organisaties die al heel ver zijn met klantgeluk. Niet zelden dankzij de aanmoedigingen van CRISP. Pure inspiratie. Aantekeningen maken mag; je kunt er terug op je werk zo mee aan de slag.
Het voordeel van dromen: alles kan, zonder belemmeringen en flauwe bezwaren. Een paar uur ongehinderd plannen maken. Zij die je voorgingen, zijn intussen klaarwakker en doen intussen wat ze voorheen niet durfden te dromen! “Bedankt CRISP.”
Het idee van een hackathon is simpel: non-stop met elkaar aan de slag gaan om in korte tijd tot oplossingen voor een probleem of uitdaging te komen. Een aanpak die heel effectief is om ‘ongeschreven regels’ te doorbreken. Laat medewerkers zelf met ideeën komen. Zo creëer je betrokkenheid, stimuleer je bottom-up verandering en zetten we samen stapjes richting meer klantgeluk in je organisatie.
Voor de waaghalzen die van een verrassing houden. We nemen je mee op avontuur, maar we zeggen niet waarheen of wat we gaan doen. Een ding is zeker, jij en je collega’s worden er heel erg (werk)gelukkig(er) van.
Durf jij ‘m te boeken?
Wat kost dat dan? Het aantal deelnemers en afname van meerdere modules bepaalt welke aanbieding we jou kunnen doen. Wil je meer weten? Bel | App | Mail even dan praten we je bij!