Vlieg ons in

Dart

De begrippen CX en EX ken je heus wel: customer experience en employee experience. Maar de precieze geheimen? Hoe hard ze samenhangen? 

CRISP komt je helpen, met raad én – waar anderen hun neus voor ophalen – daad!

Wat ga je doen?

Vlieg alle kennis van CRISP in. Een heel goed begin.

De eerste stap op weg naar 100% klantgeluk. Je eigen werkgeluksconsultant.

Veel gehoord misverstand dat van ons wel weg mag: klantgeluk is iets voor goedlopende webshops. Fout. Het is ook onmisbaar in de zorg en bij de overheid. CRISP binnenlaten is wel even wennen: niet de zoveelste rapportenfabriek – hoewel onze degelijke marktonderzoeken er niet om liegen – maar liefhebbers van de volgorde: eerst inzicht, dan samen de mouwen opstropen. Die meerwaarde is keihard nodig om je doelen te bereiken: je organisatie positioneren als 100% in orde wat betreft werkgeluk en klantgeluk. Heb je eenmaal zo’n sterk merk, dan helpt CRISP graag met de branding. Iedereen mag het weten: fijne communicatiemiddelen doen de rest. Grafisch, technisch, inhoudelijk mooi – nu we er toch zijn, doen we dat ook.

So far is die ongebruikelijke aanpak behoorlijk succesvol. Dat hebben we ook weer onderzocht. Lees maar mee, met dit complimentje van de gemeente Noordenveld:

“Als ik aan jullie denk, dan denk ik aan actie! De schakel tussen iets bedenken en het ook doen. En zo resultaten bereiken. Met oog voor de klant en de medewerkers. Dit is zeer waardevol want zeker in overheidsland bedenkt men veel, schrijft men veel en wil men veel, maar vervolgens gaat men lang niet altijd over tot actie en belanden soms goede ideeën toch weer in de kast. Het begrijpen van ideeën en die omzetten en vertalen naar de nodige acties is dus een kwaliteit van jullie die in veel organisaties op veel dossiers ingezet kan worden.

"Het begrijpen van ideeën en die omzetten en vertalen naar de nodige acties is dus een kwaliteit van jullie die in veel organisaties op veel dossiers ingezet kan worden."
Gemeente Noordenveld