Verassings-events

Optimale klantbeleving, herindeling, gedragsverandering en communicatie. Dit waren de ingrediënten voor de inspiratie toer voor de nieuw te vormen Gemeente Eemsdelta.

We hebben van Gemeente Het Hogeland de do’s and don’ts m.b.t. herindelen mogen ontvangen en hun newsroom bewonderd #gaaf!. Door naar het Waterbedrijf Groningen met hun ambitie om nog meer klantgericht te werken. #chapeau

De volgende stop was bij @Menzis die met 2,3 miljoen klantcontacten per jaar toch de individuele mens(z) blijft zien. En de website dusdanig duidelijk heeft teruggebracht naar 6 toptaken #lekkerduidelijk. Het project Samen Gezond daar stond beïnvloeding van gedrag en de rol van communicatie centraal #inspirerend

En als toetje heeft Corné van Willigen een tipje van de Ecommerce sluier opgelicht in combinatie met slimme communicatie en keuzes durven maken #nadenkertje

Het concept bedacht, de marketingcampagne begeleid en de organisatie van het Hogelandplein promotiedagen met gastcollege van André Kuipers. Samen met de medewerkers van Het Hogeland, wat een fantastische klus! En ook de verkiezingsavond voor dezelfde gemeente mochten we organiseren!

“Ruimte” dat is wat het Hogeland heeft, dat is immers wat het Hogeland is en zo bijzonder maakt. Anders kijken naar of vanuit de ruimte dat is het idee en wie daar alles over kan vertellen is Andre Kuipers. De stand van het Hogelandplein is ook aan de hand van dat thema gericht. Niet de standaard kiekjes maar foto’s gemaakt door een lensbal. Net alsof je vanuit de ruimte kijkt naar prachtige plekken in het Hogeland.

Op 6 november 2018 tijdens de promotiedagen gaf Andre Kuipers, op uitnodiging van de nieuwe gemeente, een gastcollege over zijn ervaringen in de ruimte. In een lezing vol humor, interessante feiten en bijzondere verhalen geeft hij een unieke kijk op zijn grote ruimtereis. Hij deelt zijn inzichten over de kwetsbaarheid van onze planeet en zijn kijk op de toekomst van de aarde en de veranderende ruimte. Het was een unieke kans om de ruimte te verkennen!